Menu

 

 PROGRAMA C++

 

  • cu exceptia cursului de performanta,care, pe langa programa obisnuita,presupune abordarea unei curricule speciale accesibila doar participantilor la curs

 

  • operatori si expresii in C++;
  • structura de decizie (IF)
  • structuri repetitive (FOR, WHILE)
  • probleme cu maxime si minime
  • cifrele unui numar (prelucrarea cifrelor unui numar)
  • divizibilitate (aflarea divizorilor unui numar, verificare numar prim, CMMDC, cmmmc, descompunerea unui numar in factori primi etc)
  • generarea unor siruri (ex. : sirul lui Fibonacci);
  • baze de numeratie.
  • vectori:

– parcurgerea vectorilor;

– verificarea unor proprietati

– stergeri si inserari de elemente in vectori;

– algoritmi de sortare;

– cautare binara, interclasare

– probleme cu secvente in vectori

– vectori caracteristici, vectori de frecventa

  • matrice:

– matrice oarecare

– matrice patratica

  • Subprograme (functii):

– Subprograme care returneaza valori;

– Subprograme care întorc valori prin parametri;

– Subprograme care prelucrează vectori si matrice

  • Subprograme (functii) recursive:

– Probleme care folosesc functii recursive

– Divide et Impera

  • Siruri de caractere
  • Structuri de date
  • Stiva si coada

 

Metoda backtracking

  • Prezentare generală
  • Generarea permutărilor
  • Generarea aranjamentelor
  • Generarea combinărilor
  • Generarea submulțimilor
  • Simulare processing pentru problema damelor

 

Metoda greedy

  • Prezentare generală

 

Programare dinamică

  • Introducere
  • Numărul de drumuri în matrice
  • Subșir crescător de lungime maximă

 

Teoria grafurilor

  • Grafuri neorientate

o            Teorie grafuri neorientate

o            Parcurgerea grafurilor neorientate

o            Graf hamiltonian

o            Graf eulerian

  • Grafuri orientate

o            Teorie grafuri orientate

o            Parcurgerea grafurilor orientate

o            Graf aciclic

o            Graf tare conex. Componente tare conexe

o            Sortare topologică – vezi și descrierea soluției

o            Matricea drumurilor. Algoritmul Roy-Warshall

  • Grafuri ponderate

o            Drumuri minime în grafuri ponderate

          Algoritmul Roy-Floyd

          Algoritmul lui Dijkstra

          Algoritmul lui Belman-Ford

o            Arbori parțiali de cost minim

          Algoritmul lui Prim

          Algoritmul lui Kruskal

  • Arbori cu rădăcină

o            Păduri de mulțimi disjuncte

 

Structuri de date arborescente

  • Arbori binari
  • Arbori binari de căutare
  • Arbore binar complet
  • Heap-uri

 

Programare orientată obiect

  • Clase și obiecte C++

o            Metode SET și GET

o            Înlănțuirea metodelor

  • Supraîncărcarea funcțiilor și a operatorilor
  • Derivarea claselor în C++
  • Polimorfism în C++

 

Diverse

  • Matrice Fibonacci

Leave a Comment