PROGRAMA C++
- cu exceptia cursului de performanta,care, pe langa programa obisnuita,presupune abordarea unei curricule speciale accesibila doar participantilor la curs
- operatori si expresii in C++;
- structura de decizie (IF)
- structuri repetitive (FOR, WHILE)
- probleme cu maxime si minime
- cifrele unui numar (prelucrarea cifrelor unui numar)
- divizibilitate (aflarea divizorilor unui numar, verificare numar prim, CMMDC, cmmmc, descompunerea unui numar in factori primi etc)
- generarea unor siruri (ex. : sirul lui Fibonacci);
- baze de numeratie.
- vectori:
– parcurgerea vectorilor;
– verificarea unor proprietati
– stergeri si inserari de elemente in vectori;
– algoritmi de sortare;
– cautare binara, interclasare
– probleme cu secvente in vectori
– vectori caracteristici, vectori de frecventa
- matrice:
– matrice oarecare
– matrice patratica
- Subprograme (functii):
– Subprograme care returneaza valori;
– Subprograme care întorc valori prin parametri;
– Subprograme care prelucrează vectori si matrice
- Subprograme (functii) recursive:
– Probleme care folosesc functii recursive
– Divide et Impera
- Siruri de caractere
- Structuri de date
- Stiva si coada
Metoda backtracking
- Prezentare generală
- Generarea permutărilor
- Generarea aranjamentelor
- Generarea combinărilor
- Generarea submulțimilor
- Simulare processing pentru problema damelor
Metoda greedy
- Prezentare generală
Programare dinamică
- Introducere
- Numărul de drumuri în matrice
- Subșir crescător de lungime maximă
Teoria grafurilor
- Grafuri neorientate
o Teorie grafuri neorientate
o Parcurgerea grafurilor neorientate
o Graf hamiltonian
o Graf eulerian
- Grafuri orientate
o Teorie grafuri orientate
o Parcurgerea grafurilor orientate
o Graf aciclic
o Graf tare conex. Componente tare conexe
o Sortare topologică – vezi și descrierea soluției
o Matricea drumurilor. Algoritmul Roy-Warshall
- Grafuri ponderate
o Drumuri minime în grafuri ponderate
Algoritmul Roy-Floyd
Algoritmul lui Dijkstra
Algoritmul lui Belman-Ford
o Arbori parțiali de cost minim
Algoritmul lui Prim
Algoritmul lui Kruskal
- Arbori cu rădăcină
o Păduri de mulțimi disjuncte
Structuri de date arborescente
- Arbori binari
- Arbori binari de căutare
- Arbore binar complet
- Heap-uri
Programare orientată obiect
- Clase și obiecte C++
o Metode SET și GET
o Înlănțuirea metodelor
- Supraîncărcarea funcțiilor și a operatorilor
- Derivarea claselor în C++
- Polimorfism în C++
Diverse
- Matrice Fibonacci
Leave a Comment