Menu

cover_leadership

Curs de LEADERSHIP Gând și acțiune

Cursul cuprinde si elemente de

  • Gandire creativa
  • Gandire critica
  • Assertiveness

Scurta descriere: Exercitiile ce au loc in cadrul acestui atelier, au doua ținte distincte.

  • Primul scop este acela de a efectua o analiză comportamentala pentru a depista tipul de temperament dominant al celor mici (coleric, sangvinic etc.), precum și trasaturile proprii altor tipuri de temperament ce alcătuiesc caracterul copilului.

De asemenea, vor fi depistate caracteristicile de bază ale personalității, iar în cele din urmă vom putea spune în ce masura copiii care iau parte la acest tip de curs, sunt introvertiti, reflexivi, perceptivi s.a.m.d.

Pentru a ajunge la un raspuns cat mai clar in acest sens, de-alungul intalnirilor cei mici vor parcurge si o serie de teste grilă.

  • Al doilea scop este acela de a antrena gandirea logica a copilului astfel incat sa poata formula argumente logice, valabile, atunci cand se exprimă; să descopere o seriede avantaje proprii care îl pot transforma intr-un posibil lider.
  • Ce înseamnă să te impui?
  • Cum putem domina?
  • Ce înseamnă să fii slab?

Sunt doar o parte dintre întrebările care își vor găsi răspunsul.

Prin urmare, în cadrul atelierului va fi dezvoltat un anumit tip de lucru, unde vor fi efectuate exercitii bazate pe improvizatie si creatie, astfel incat copiii să poată înțelege și depista diferențele dintre statut mic si statut mare.

De asemenea, vor fi invitati sa isi construiasca un anumit fel de a merge, un anumit comportament, un fel anume de a vorbi și de a se exprima fizic etc.

Imbinand elemente dintr-o gamă vastă de domenii,precum teatru, logică, filosofie, miscare scenică etc, cei mici vor fi antrenati in asa fel incat sa își poata construi de la zero, din cap pana in picioare, o imagine.

Acest “fel de a fi” pe care îl vor propune, asa cum il vor descoperi în timpul lucrului, va fi testat.

  • Care sunt resorturile logice pentru care savarsim o anumita fapta?
  • Ce trebuie sa stim sau ce trebuie să descoperim atunci cand avem de rezolvat o problema (de orice factura ar fi)?
  • Cumputem ști că am luat decizia corectă sau bună într-o privință sau alta?

Iata doar o parte dintre intrebarile care ii vor pune in dificultate pe cei mici.

Pentru toti copiii va fi extrem de important sa înțeleagă si sa deosebească un principiu de o valoare, dar și să poată formula singuri o posibilă lista de “principii si valori” care sa ii caracterizeze.

Astfel, în paralel cu demersul nostru de a ne atinge cele două scopuri principale ale atelierului, în întreaga perioadă destinată acestui tip de cautare si aprofundare, vor avea loc și sesiuni de autoanaliză.

Finalul atelierului va culmina cu realizarea unei scene bazata in totalitate pe improvizatie, unde un copil va ocupa pozitia de“sef”, iar un alt copil, în cadrul acestui exercitiu final va fi “angajatul”.

Cei mici vor trebui sa faca apel la toate cunostintele acumulate: principii, valori, statut, temperament etc., astfel incat sa poata reda cu exactitate aparitia si ulterior rezolvarea unei probleme, fara a-si trada pozitia socială.

Cuvinte cheie: concept, temperament, personalitate, adevărat, fals, argument(e), (a)domina, statut, logic(a), încredere, assertiveness, leadership, gandire, principii, valori.

Pentru costuri, promotii si termeni click AICI